ابراهیم عزیزی در دیدار با شهردار و اعضاءی شورای شهر صدرا افزود: صدرا با کمبودها و نارسایی‌هایی مواجه است که باید تلاش کرد این شهر جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
کد خبر: ۸۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 12 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:ابراهیم عزیزی در دیدار با شهردار و اعضاءی شورای شهر صدرا افزود: صدرا با کمبودها و نارسایی‌هایی مواجه است که باید تلاش کرد این شهر جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی مهم ترین مشکل صدرا را مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی دانست و گفت: صدرا از این نوع مدیریت رنج می‎برد در حالی که باید بر اساس اراده مردم و رویکرد نظام اسلامی اداره شود.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم،افزود: به نظر می رسد باید تصدی گری دولت در صدرا کم شود چرا که هر چه این تصدی گری کاسته شود امکان رشد، شکوفایی و پیشرفت صدرا بیشتر فراهم خواهد شد و معنایش این است که باید در برنامه‌های اولویت دار، صدرا از یک نظام مدیریتی واحد، منسجم و مبتنی بر اراده مردم بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه صدرا شایسته ارتقا در تقسیمات کشوری است، بیان کرد: صدرا حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده در حالی که در تقسیمات کشوری حتی بخش محسوب نمی‌شود و این در حالی است که شهرهایی با جمعیتی کمتر از صدرا به شهرستان ارتقا می‌یابد که این امکان برای صدرا هم باید وجود داشته باشد.

عزیزی با طرح این پرسش که اگر نزدیکی صدرا به شیراز مانع از ارتقای آن است، پس چرا شهرستان کارون در نزدیکی اهواز با فاصله کمتر ارتقا یافتهاست، گفت: ما نیازمند یک نمایندگی ارتقا یافته دولتی در صدرا هستیم.

شهر جدید صدرا در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار